Kafekonserten med Eva Weel Skram 14. oktober er dessverre avlyst på grunn av sykdom.

 

Lørdagens planlagte konsert med Eva Weel Skram er dessverre avlyst på grunn av sykdom. Konserten blir derfor utsatt til 2. mars 2018 – på Scandic Park Hotel i Sandefjord.

 

Alle som har kjøpt billett(-er) til konserten lørdag 14. oktober får pengene sine refundert. Om ønskelig vil det være mulig å overføre billetter til konserten 2. mars i stedet.

 

Vi beklager så mye.

 

Her er en hilsen fra Eva til alle:

Dei 2 siste åra har vært heilt fantastiske, med fulle konsertsalar landet rundt, festivalar, TV-program og ikkje minst - eg har fått gleda av å treffe tusenvis av nydelege publikum over heile landet!

Det har vore mykje jobbing - kvar veke har me spelt konsertar, jobba i studio, skreve låtar og møtt nye folk. Det har vært veldig gøy, men har òg tatt på. Her om dagen fekk eg beskjed om at eg har ein polypp på stemmebandet. Ikkje veldig dramatisk i seg sjølv og kanskje ikkje det verste i verden, men absolutt det verste i min verden: for legen råda meg til å helst ikkje å synge (eller snakke)  i tida framover. Det passar jo veldig dårleg når ein skal ut på lang turné!!!

Konklusjonen er likevel at eg må gi stemma litt meir kvile enn planen var. Derfor må me flytte nokre av konsertane me skulle spele i haust til litt seinare. Ikkje alle, men dei konsertane som ligg i enden av kvar periode, slik at stemma får tatt seg inn igjen til neste runde.

Eg er veldig lei for at det blir sånn enkelte stader, tru meg, dette tek eg ikkje lett på. Men eg håpar folk forstår, og at dåke framleis vil komme på konsert når me kjem tilbake til plassane det gjeld neste år!

 

Praktisk informasjon om refundering av billetter:

 

Refusjon av billett gjøres ved å sende e-post til beate@kultursupport.no eller torjonny@kultursupport.no med opplysninger om navn og kontonummer. Vennligst legg ved kopi av billetten(-e) slik at avstemmingen går så smidig som mulig.

 

Dersom billett(-er) ønskes overført til ny konsertdato 2. mars kan du oppgi hvilket navn billetten er kjøpt i, så sørger vi for overføring.  

 

Igjen – beklager så mye. Dette er dessverre ikke noe vi rår over.

 

 

Med hilsen fra Konsertkameratene.

_
_
_